Den årlige tulipanaksjonen

Publisert av Hanne Ringkjøb Skjelstad den 26.12.20.

Vår klubb solgte 2600 tulipaner (325 buketter)i Malvik, gjennom stand på Vikhammer og i Hommelvik på lørdag formiddag, samt gjennom forhåndssalg og utkjøring av buketter til lokale bedrifter i kommunen på fredag! Filialklubben vår i Selbu hadde aksjon med 2500 tulipaner lokalt samme helg!

Tulipanaksjonen er en årlig nasjonal begivenhet for Lions, der klubber over hele landet samler inn penger til forebyggende arbeid blant barn og unge gjennom tulipansalg denne helga. De innsamlede pengene går uavkortet til lokalt forebyggende arbeid i grunnskoler og barnehager gjennom at Lions bidrar med midler til kursopplegget Mitt valg for lærere i Malvik, samt at en del av pengene går inn til Tulipanfondet, som også er øremerket forebyggende arbeid og som klubbene kan søke om støtte fra.

Takk til alle dere bedrifter og enkeltpersoner som støttet arbeidet vårt - og til alle medlemmene som bidro med frivillig innsats for nærmiljøet!